21 Haziran 2010 Pazartesi

Köpek ailenin parçasıdır!

Sabahın saat 6'sı, 10 dakika önce çıktığımız apartmandan içeri giriyoruz Jes'le, o an karşımızda bir amca..! Hayatımda ilk kez görüyorum, keşke dış kapıyı açık bırakmasaydım diyorum.

Amca Jes'i görünce korkudan ölüyor, ben de siz çıkın biz sonra gireriz diyip geri çıkıyorum. Dışarı çıkınca ilk sözleri: "Ben apartmanın yeni sahibiyim, köpek sizin mi, havlıyor".
70 yaşlarında enteresan karakter! Evimiz bizim üzerimize, apartmanın sahibi oluşu hikaye yani. "Evet köpektir havlar, ama sebepsiz değil, zarar vereceğini düşündüklerine" demiyorum sabah sabah; zira bence bu amca evsiz ve benim açık bıraktığım kapıdan girdi diye düşünüyorum.

Üsteledikçe üsteliyor; "vermeyi düşünmüyor musunuz, bir an önce elden çıkarmaya bakın". 

O dakika beynim dönüyor, elden çıkarmak ne demek? Eski kanepe ya da masadan falan bahsediyor sanki??

Dayanamıyorum, şöyle diyorum: "Anlatamadım galiba, çocuğunuz ağladığında dışarı mı atarsınız? O aile bireylerinden biri, ailemizin bir parçası, hem de çok önemli bir parçası, aile ne demek bilir misiniz?"