23 Ekim 2010 Cumartesi

Saat Sabah 3 ve Jessie'yle Şimdi Eve Geldik..:(

Jessie'ye bu akşam bir haller oldu. Akşam saat 9 gibi eve gelmiştik parktan ve enerjisini çok güzel atmıştı. Normalde bunun yarısı kadar yorulsa hemen sızar ama tüm akşam boyunca evde inanılmaz aktifti. Saat 1'den sonra ise ne olduysa sürekli olarak rahatsız olduğunu belirten sesler çıkarmaya başladı ve kapının önünden ayrılmadı. 

Normalde bu saatte çiş yapmaz ve sabaha kadar tutar ama belki çok çişi gelmiştir diyerek indirdim. Biraz yaptı ve hemen eve çıktık tekrar. Ama mızıldanmaları hiç kesilmedi, resmen acı çeker gibi inliyordu sürekli ve susmuyordu. 15 dakika kadar dayanıp herhalde kakası geldi deyip (hiç olmayacak şey de olsa) tekrar indirdim. Bu kez kaka yapacağız diye o sokak senin bu sokak benim yürüdük ama yapmadı. Ben de 20-25 dakikanın sonunda sinirli bir şekilde eve getirdim. Ancak hala aynı ısrarla inlemeye devam ediyordu ve saniye susmuyordu. Ama artık iyice kızmıştım; bu aralar ergenlik ve azgınlığın da etkisiyle iyice şımarıyor herhalde diye düşündüm. Kedilerin azmaları köpeklerde de oluyordur belki falan diye bile düşündüm hatta.  Dolayısıyla yaklaşık yarım saat inlemesini de hiçe saydım. Ama artık ben ona iyice kızmama rağmen de susmayınca illaki dışarıda yapması gereken birşey olduğuna iyice emin oldum.

Bu kez sokakları da aşıp yakındaki parka gittik. Sürekli deli gibi dolandı da dolandı, inanılmaz koştu. Ve en nihayetinde yarım saat kadar sonra kakasını yaptı. Şimdiye kadar yalnızca bir kez daha bu akşamki gibi yapmıştı, onda da sabah 5'te çıkıp kaka yapmıştık ama hiç susmamıştı yine bu şekilde. Şimdi merak ettiğim bunun sebebi. Jessie bu akşam iç parazitini olmuştu. Acaba iç parazit tabletlerinin böylebir etkisi var mı? Benim bildiğim kadarıyla tabletler alındıktan sonra parazitleri varsa kaka yoluyla atıyorlar ama bu kadar rahatsızlık verici olmaması lazım? Kaldı ki Jessie iç parazitini ayda bir oluyor ve veterinerimiz yapmak bile istememişti. Kakasını iyice analiz ettim ve en ufak bir parazit yoktu. Buna rağmen neden bu kadar rahatsız oldu ve o kakayı yapmak için elinden ne gelirse yaptı bilemiyorum. Bir bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim. Ben de araştıracağım. Bir de iç parazit olduğumuz tarihleri çıkarıp geçen sefer aynı durumu yaşadığımızda yine iç parazit mi olmuş ona bakacağım. Bu kadarı bile baya aydınlatır sanırım.

Herkese iyi uykular, benden geçti bu gece artık..:)