28 Ekim 2010 Perşembe

Yağmurlu ve Keyifsiz Bir Tatil Gününde Komik Hallerimiz

Zaten şunun şurası arada bir tatil var, o zaman da yağmur yağmasa olmayacak sanki! Hem de yağmur deyip geçmemek lazım, resmen bardaktan boşanırcasına yağıyor dünden beri. 

Dün akşam Jessie de ben de sırılsıklam olduk. Üstelik o kadar gezmiş olmamıza rağmen Jessie kakasını yapmadı bir türlü. Haliyle sabah 7:30'da beni kaldırmayı kendine misyon edindi. Ben de kırk yılın başı 6'da uyanmama başarısı göstermişken yine de az uyumuş oldum haliyle. Ama kaka uykudan önce gelir deyip kalktım. Etraftaki hiçbir Petshop'ta Jessie'ye uyan bir yağmurluk bulamadığımız için ona ince, yağmurluk tarzı montlarımdan birini giydirdim. Sanırım iyice ölçüp biçerek internet üzerindeki yağmurluk modellerinden almak zorunda kalacağım. Halinden pek bir mutsuz olan oğluma bakar mısınız?..:)