28 Ekim 2010 Perşembe

Bu Aralar Sizin Köpeğiniz de Çok Tüy Döküyor mu?

Jessie'min tüyleri normalde neredeyse hiç dökülmez. Hatta üzerinden çekerim ve gelmez. Ama son 1 haftadır falan baya tüyü dökülüyor gibime geliyor. Bana mı öyle geliyor bilemiyorum, belki de çok abartı değildir ama normalde pek dökülmediği için çok gözüme batıyor. Yerlerden topak topak tüyler toplayıp duruyorum..:(

Bu durum beni pek üzdü. Köpeklerde tüy dökülmesini azaltan ürünler hakkında bir araştırma yapmaya başladım. Sonucunda bir ürün alacağım ve neden onu seçtiğimi sizlerle de paylaşacağım. Aslında bir ürün buldum ama Türkiye'de olup olmadığına emin değilim. Bu yüzden biraz daha araştırmam gerekli paylaşmadan önce.

Sizlerin köpeklerinin de bu ara çok tüyü dökülüyor mu? Acaba mevsimsel tüy dökülmesi zamanında mıyız?

Tüy ve deri sağlığı hakkında yazdığımız yazılardan sonuncuları aşağıya koyuyorum. Ben oturup tekrar bir okudum, siz de tekrar göz atmak isteyebilirsiniz.


    - Sağlıklı Tüyler: Dökülmeyi Neler Arttırır & Azaltmak İçin Öneriler
    - Jessie'nin Güzel ve Parlak Tüylerinin Sırlarını Paylaşıyoruz..:)
    - Tüy Dökülmesi Hakkında Kısa Notlar


Tüy sağlığı ile ilgili TÜM YAZILAR da BURADA!
Sevgiler!