26 Kasım 2010 Cuma

Köpeğinizi Egzersiz Sonrası Beslemek İle İlgili Yorumlarım

Cesar Millan'ın köpekleri besleme ritüeli ile ilgili bir yazısını çevirmiştim geçtiğimiz günlerde. Aynı günden beri bunu Jessie'de uyguluyorum ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

Başlangıçta sorun olabileceğini düşündüğüm şeyler; 
- Kaka yapma sıkıntısı olabilir diye düşünmüştüm. Zira köpeğimizi dışarı çıkarmamızın sebepleri arasında en temel iki temel ihtiyacını gidermek geliyor; egzersiz ve tuvalet. Ancak şimdiye dek bu konuda hiçbir sıkıntı yaşamadık. Her çıkışında Jessie en az 2 posta dışkı yaptı ve eskiye nazaran daha kısa sürede ve rahat yaptı kakasını.

Genel olarak yorumlarım;
- Enerjisinde bir azalma yok kesinlikle, gayet aktif ve enerjik.
- Daha odaklı görünüyor, ancak bunu kesin olarak söylemek için henüz erken, biraz daha gözlemlemem gerekli.
- Eve giderken daha bir istekli ve şevkli.
- Yerden yemek yerse buna göre mamasından kesmek gibi bir gaddarlık yapma planım var. O günden beri çok fazla yerden yediğini görmedim allahtan.