1 Kasım 2010 Pazartesi

Sağlıklı Deri ve Tüy Yapısı İçin Aldığımız Ürün

Jessie'nin normalde neredeyse hiç dökülmeyen tüylerinin bu aralar biraz döküldüğünden ve destekleyici bir ürün arayışına girdiğimden BURADA bahsetmiştim. Yurt dışında çok yaygın olarak kullanılan ve çok güzel kullanıcı yorumları almış olan bir ürünü malesef ki Türkiye'de bulamadım.

Bu yüzden veterinerimize danışarak başka bir ürün aldım. Aristopet marka Mega Coat isimli bu ürün sağlıklı bir deri ve tüy yapısı oluşturmak için Omega 3 ve 6 yağları ile E vitamini içeriyor. Daha önce yine buna benzer Caniglo markalı bir destekleyici kullanmıştım, bu kez farklı bir ürün denemek istediğim için bunu aldım. Henüz birkaç gündür kullanıyorum ama bahsettiğim dökülmelerde azalma oldu gibime geldi. Bu kadar çabuk etki gösterebilir mi bilemiyorum, belki de bahsettiğim dökülme tek bir şeye bağlıydı ve geçti. Bu yüzden asıl yorumlarımı kullandıkça paylaşacağım. 



Ürün üzerindeki bilgiler:
Aristopet
Mega- Coat


Postu güçlendirmek için Omega 6, Omega 3 ve E vitamini ile zenginleştirilmiştir.
AĞIZDAN ALINIR BESİN TAKVİYESİ


Mega Coat Oral Nutritional Supplement köpeklerde, kedilerde, yavru köpekler ve yavru kedilerde postu güçlendirmeye yardımcı çoklu doymamış yağ asitleri, E Vitamini ve mineraller içeren yüksek etkili bir besin takviyesidir.En iyi cilt ve post bakımı için iyi dengelenmiş diyetler dahi temel besinlerce yetersiz olabilir.Günlük kullanımında iki hafta içerisinde hayvanınızın postundaki iyileşmeyi göreceksiniz.

Kullanım Talimatı:
Kullanmadan önce iyice çalkalayınız. Hayvanınızın günlük gıdası ile karıştırınız. Her pompa 2mL'lik takviye sağlamaktadır.

Günlük Doz Oranları: Köpekler ve kedilerde her 3 kg’lik vücut ağırlığına 2mL(1 pompa) günlük gıdaya uygulanacaktır.
Doz oranları hamile, emziren veya büyüyen hayvanlarda iki katına çıkarılabilir.

Ürünü aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz:
http://www.sihirpet.com/?urun-detay_391_Aristopet__Mega_Coat_250ml_.html