4 Nisan 2011 Pazartesi

Jessie'den Gezgin Pati ve Erdem'e Teşekkürler!

Bacağımı kırdığım ilk an aklıma Jessie gelmiş, onu nasıl gezdireceğimi düşünmüştüm. Sırf bu sebeple ayağımı alçıya aldırmayı reddetmiştim ve ilk 24 saat hem fiziksel acıdan, hem de Jessie için üzüntümden ağlayıp durmuştum.

Bacağım alçıya alındığı anda Jessie'yi gezdirmesi için pekçok alternatifi değerlendirmeye başladım. Oğlumu teslim edeceğim kişiye karar vermek öyle zordu ki anlatamam, hele de benim gibi pimpirikli bir anne için. Aklımda binbir düşünce vardı; "acaba yerden yemek yer mi", "enerjiisini atabilir mi", "mutlu olur mu", "kedileri kovalar mı", "kaçıp sitenin havuza girer mi", ve en önemlisi de "başkasının sözünü dinlemez de kendi liderliğini kurar mı".

Sevgili arkadaşım Aslı'yla yaptığımız derin değerlendirmeler sonucu Gezgin Pati'den Erdem Gündüz'de karar kıldık..:) İyi ki de öyle yapmışız.

Bugün 2 hafta oldu ve bu süre içinde gözümden bile sakındığım minik kuşumun tasmasını güven içerinde verebileceğim bir başkası olabileceğini gördüm. 2 haftadır saati gelince Jessie'min kapıda sabırsızlıkla beklediği Erdem Gündüz'e çok teşekkür ederim. Oğlumu verirken gözümü arkada bırakmadığı için, Jessie'yi kısa sürede çözdüğü ve ona söz geçirebildiği için, en önemlisi ona hem iyi bir oyun arkadaşı hem de liderlik yapabildiği için.

İhtiyacı olanlara tavsiye edebileceğim Gezgin Pati'nin iletişim bilgilerini aşağıda paylaşıyorum.

Gezgin Pati - Köpek Gezdirme Hizmeti
info@gezginpati.com

http://www.facebook.com/group.php?gid=317221234917&v=info
İstanbul
533-590 76 30
216-362 74 64

Eskişehir
535-446 13 32